zaterdag 22 februari 2014

Mijn top vijf apps (social media)

Hoi iedereen vandaag ga ik het hebben over mijn top vijf apps waar ik echt niet zonder kan.
1. Whatsapp.
Zonder whatsapp zou mn leven serieus een hel zijn.
2. Twitter.

Twitter vind ik een hele fijne app om ervaringen met mensen te delen en je kunt er veel inspiratie voor video's opdoen
3. Youtube.
Youtube is gewoon alles. Altijd als ik me verveel kijk ik even op youtube om de nieuwste video's te checken.
4. Instagram.
Instagram vind ik leuk omdat ik van foto's en bewerking houd en instagram bied allebei in een.
5. Snapchat.
Op snapchat kan je lekker gek doen tegenover je vrienden en dat is heel leuk

Dit was mijn top 5 van social media en de volgende keer komt er een over games 

xxx Jente

Geen opmerkingen:

Een reactie posten