donderdag 20 februari 2014

Hoe ben ik begonnen???

Ik ben begonnen door gewoon naar blogs en youtube kanalen te gaan zitten kijken. Ik zag de filmpjes van Beautygloss ook wel Mascha. Ik dacht misschien kan ik dit ook. Ik ging stiekem met de laptop naar boven en zetten de youtube capture aan en ik ging zitten praten. In mijn eerste filmpje liet ik zien wat voor make-up ik had. Het was super slechte kwaliteit. Toen ik er achter kwam dat ik "al" 10 abonnees had ging ik door. Als ik nu die filmpjes terug kijk denk ik echt waar was ik mee bezig? Maar doordat ik steeds meer abonnees kreeg bleef ik maar filmpjes maken. Na een tijdje ben ik een youtube kanaal gestart met een vriendin van turnen. Dat kanaal heet nu nog steeds suus en friekje maar we doen er al niks meer mee. Nu heb ik dus een youtube kanaal met Jenthe ik ken haar niet in het echt, maar het is alsnog leuk. Ik heb nu ook een youtube kanaal met een klasgenootje. Dat kanaal heet XSuzanne ik moet dat nog wel even veranderen maar dat gebeurd nog wel een keer. Zo begon ik dus met youtube. Nu komen hier een paar tips als je ook een youtube kanaal wil starten.

1: denk er heel goed over na bedenk dat je haat reacties kunt krijgen bedenk of je daar tegen kan.
2: bedenk even goed of je wel een goede camera hebt dus begin niet met je webcam zoals ik want dat ziet er best dom uit en het is niet eens goede kwaliteit.
3: bedenk eerst wat voor soort filmpjes je wilt gaan maken.
4: kies een boed bewerkings programma.

Dit was het voor nu ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen. Zet zeker hier onder in de reacties wat jou tips zijn, misschien hebben andere meiden er dan nog wat aan. Zet er ook vragen neer als je een vraag hebt. 

Suzanne 😀

Geen opmerkingen:

Een reactie posten