zaterdag 1 februari 2014

Essence Lipstick 07

Vandaag ga ik het hebben over de Essence Lipstick in de kleur 07 Naturel Beauty. Ik heb hem nu een paar maanden in gebruik. 
 Hij is een beetje paars achtig maar als je hem een paar keer over je lippen haalt is de paarse gloed er al snel vanaf. Het is een hele mooie Nude kleur en hij is goed gepigmenteerd. Alleen hij stinkt een beetje en als je perongeluk met je tong over je lippen gaat wanneer je de lipstick op hebt smaakt het heel erg vies. 
 Je kunt de lipstick bij elke gelegenheid dragen omdat hij dus zo mooi Nude is. Hij blijft redelijk lang zitten maar als je weg gaat zou ik heb alsnog wel even meenemen in je tas want je weet maar nooit. Ik zou hem zeker aanraden als je een goedkope Nude lipstick zoekt. Hij is rond de €02,60 en dat vind ik totaal niet duur voor een mooie lipstick die overal bij past.

Suzanne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten